سئو سایت پزشکی چیست؟
سئو سایت پزشکی موجب دیده شدن بیشتر پزشک در نتایج جستجوی گوگل و برقراری ارتباط با بیماران می شود. ما به پزشکان و پزشکان کمک می کنیم تا در صفحه اول گوگل در تخصص خود قرار گیرند..
وب سایت های بهداشتی و پزشکی ذینفعان اصلی سئو هستند، زیرا موفقیت آنها تا حد زیادی به این بستگی دارد که مردم چقدر آنها را آنلاین پیدا می کنند.
خواه یک سازمان مراقبت بهداشتی با یک وب سایت مبتنی بر محصول، یک بیمارستان یا یک مطب خصوصی باشد، کمپین های SEO به نوشدارویی برای نیازهای بازاریابی ورودی مراقبت های بهداشتی تبدیل شده اند.
سئو برای پزشکان و اقدامات تخصصی
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای وکلا شامل استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک هایی است که با دستیابی به موقعیت های صفحه اول در موتورهای جستجو (مانند گوگل، بینگ یا یاهو) به جذب مشتریان بالقوه بیشتری به وب سایت یک شرکت حقوقی کمک می کند .
پزشکان و مراکز پزشکی بیشتر و بیشتر متوجه می شوند که بازاریابی آنلاین خدمات خود چقدر اهمیت دارد. آنها در حال طراحی مجدد وب سایت خود برای حفظ ارتباط با بیماران خود و جذب بیماران جدید هستند و برخی از آنها از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ پزشکی برای به دست آوردن بیشتر در رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.
با این حال، این تلاش های بازاریابی خلاقانه مورد توجه قرار نمی گیرند مگر اینکه برای موتورهای جستجو بهینه شوند. اینجاست که بهینه سازی موتورهای جستجو به طور خاص برای پزشکان و امکانات پزشکی یا به اختصار سئو سایت پزشکی مطرح می شود. به خواندن این صفحه ادامه دهید تا بدانید یک آژانس سئو چه کاری می تواند برای مطب پزشکی شما انجام دهد.
چرا سئو سایت پزشکی برای مطب ها مهم تر از همیشه است؟
مردم قبلاً در صفحات زرد به دنبال پزشکان (متخصص) می گشتند، اما اکنون آنلاین می شوند. آنها معمولاً فراتر از صفحه اول نتایج نگاه نمی کنند، بنابراین وب سایت هایی که در گوگل یا بینگ رتبه بالایی ندارند به طور کامل نادیده گرفته می شوند و هیچ بازدید کننده ای ندارند.
چه در این حرفه تازه کار باشید یا یک کار طولانی مدت داشته باشید، سئو برای پزشکان برای یافتن بیماران جدید – و حفظ آنها ضروری است. این مقاله به شما یک نمای کلی از بهینه سازی موتورهای جستجو برای پزشکان و چرایی نیاز به آن برای عمل خود ارائه می دهد. همچنین نکات اولیه سئو را برای شروع کار دریافت خواهید کرد.
سئو در واقع چیست؟
SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. به عبارت ساده، کمک به رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجو در سایت هایی مانند گوگل، یاهو است! و بینگ برای کسب رتبه بهتر. اگر وب سایت شما رتبه بالاتری دارد، شانس بیشتری برای کلیک و جذب بازدیدکنندگان به وب سایت خود دارید.
البته برای این کار باید یک وب سایت با کیفیت بالا داشته باشید که به سوالات بیماران به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. بهبود رتبه در موتورهای جستجو به مقدار زیادی نیاز دارد.
برخی از این روش ها نسبتا ساده هستند، به عنوان مثال. به عنوان مثال، ویرایش سریع متن یا به روز رسانی کد پشت صحنه که وب سایت شما را کنترل می کند. روش های دیگر بیشتر درگیر هستند و ممکن است برای درست کردن آنها به کمک کارشناسان سئو و طراحان وب نیاز داشته باشید.
سئو برای پزشکان چگونه کار می کند؟
سئو سایت پزشکی بر بهینه سازی وب سایت مطب پزشک برای موتورهای جستجو و کاربران تمرکز دارد تا دید سایت را در گوگل، یاهو افزایش دهد! و بینگ را افزایش دهید. بهینهسازیها همچنین ممکن است شامل ساختن وبسایت سازگار با موبایل، سریعتر و مفیدتر برای بیماران بالقوه باشد.
چرا سئو برای پزشکان مهم است؟
اگر پزشک هستید، بازاریابی سئو ممکن است در لیست اولویت های شما قرار نگیرد. از سوی دیگر، بدون بهینه سازی موتورهای جستجو، تقریبا هیچ کس نمی تواند وب سایت شما را پیدا کند.
مطالعات نشان می دهد که پنج نتیجه جستجوی اول بیش از ۷۰٪ از کل کلیک ها را تشکیل می دهند.
وقتی وبسایت مطب شما به این رتبه میرسد، به معنای بازدیدکنندگان بیشتر وبسایت، و اعتبار بیشتر و در نهایت بیماران بیشتر برای مطب شما است.
همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که رقبای شما احتمالاً در حال سرمایه گذاری در بهینه سازی موتورهای جستجو برای مراکز پزشکی هستند. این بدان معناست که آنها قبلاً از دیدی که سئو برای آنها به ارمغان می آورد سود می برند و بیماران محلی را قبل از اینکه مشتریان متوجه وجود شما شوند به سمت خدمات خود جذب می کنند.
سئو فرصتی برای ظاهر شدن در مقابل بیمارانی است که به طور فعال در اینترنت برای پزشکان منطقه خود جستجو می کنند.
اگر رقیب شما در حال حاضر روی سئو برای اعمال خود سرمایه گذاری نکرده است، این یک فرصت فوق العاده برای شما است تا خود را در مقابل آنها قرار دهید و بیماران بیشتری را قبل از اینکه فرصتی پیدا کنند به مطب خود جذب کنید. شما قبلاً می دانید که تمرین شما بهترین در منطقه است.
یک وبسایت با ظاهر خارقالعاده و بهینهسازی موتور جستجوی خوب به شما این فرصت را میدهد که آن را ثابت کنید – زیرا این تنها راهی است که بیماران میتوانند شما را آنلاین پیدا کنند.
۴ نکته ساده برای سئو سایت پزشکی
برای هر طرح بازاریابی، باید بدانید کجا و چگونه به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. وقتی به نیازهای بیماران گوش می دهید، توجه آنها را جلب می کنید. این قرار گرفتن رتبه شما را افزایش می دهد، که به نوبه خود منجر به قرار گرفتن در معرض بیشتر می شود و این چرخه ادامه می یابد.
در اینجا برخی از کارهایی است که تمرین شما می تواند انجام دهد تا روند توسعه یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو را آغاز کند.
ا- درمورد عبارات مبهم و سوالاتی که بیماران شما دارند در سایت خود اطلاعات قرار دهید
بله، بیماران بالقوه به دنبال پزشکان با نام هستند، اما آنها همچنین به دنبال خدمات خاصی هستند، از سفید کردن دندان و بریج گرفته تا معاینات سالانه کودکان.
عبارات طولانی که از چند کلمه تشکیل شده اند، حجم جستجوی کمتری دارند، اما جریان بازدیدکنندگانی که این جستجوها وارد می کنند اغلب بسیار هدفمند هستند و آماده تبدیل به مشتریان یا بیماران واقعی هستند.
برای مثال، بهجای بهینهسازی وبسایت خود فقط برای «پزشک» یا خدمات پزشکی، میتوانید وبسایت خود را شامل کلمات کلیدی مانند «دکتر برای [تخصص شما] در [شهر شما]» یا «دندانپزشک کودکان در [منطقه شما]» یا حتی “ترمیم دندان شکسته در [شهر]، [ایالت]”. اینها کلمات کلیدی دم بلند هستند.
همچنین، هنگام بسئو سایت پزشکی خود، مطمئن شوید که از کلمات کلیدی و عباراتی استفاده کنید که تمام خدماتی که ارائه می دهید را توصیف می کند. به عنوان مثال، فقط از کلماتی مانند دندانپزشکی یا خدمات دندانپزشکی در متن و آدرس وب سایت خود استفاده نکنید. از کلماتی مانند روت کانال، تاج چینی و نام رویه هایی که انجام می دهید یا محصولاتی که ارائه می دهید استفاده کنید.
۲- سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه سازی کنید
وقتی صحبت از بهداشت و دارو می شود، مردم به ارائه دهندگان خدمات محلی مراجعه می کنند. اگر طرح سئوی شما از تاکتیکهای سئوی محلی برای هدفیابی مناطق جغرافیایی خاص استفاده نمیکند ، این پرسشهای درجه یک را از دست میدهید. ساده ترین راه برای بهبود موقعیت خود در نتایج جستجو این است که نام شهر و شهرهای اطراف را در متن وب سایت خود درج کنید.
با این حال، فراموش نکنید که علاوه بر متون، جنبه های دیگر وب سایت خود را نیز در نظر بگیرید. همچنین باید اطلاعات موقعیت مکانی را به عنوان صفحه و آدرس اینترنتی خود اضافه کنید. همچنین، مطمئن شوید که کسب و کار خود را به Google Maps و دایرکتوری های محلی ارسال کرده اید تا بیشتر دیده شدن جستجوی محلی خود را افزایش دهید.
۳- وبلاگ نویسی را برای سئو سایت پزشکی خود شروع کنید
هدف نهایی سئو سایت پزشکی جذب بیماران بیشتر از طریق دید بهتر در موتورهای جستجو است. برای یک پزشک باتجربه، بازاریابی سئو باید در مورد ایجاد اعتبار و اعتماد و همچنین نشان دادن تخصص در موضوع خود باشد.
وبلاگ نویسی (یا به عبارت نخبه گرایانه تر، نوشتن مقالات حرفه ای مرتبط با بیماران) یکی از راه های رسیدن به این هدف است. به عنوان مثال، اگر وبلاگی با نکات مراقبت از دندان بنویسید، خوانندگان علاقه مند و بیماران بالقوه را جذب خواهید کرد.
همانطور که ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد، موقعیت های شما در نتایج جستجو نیز افزایش می یابد و شما را به یک منبع معتبر و اولین انتخاب برای کسانی که به دنبال دندانپزشک در منطقه شما هستند تبدیل می کند.
۴- ایجاد لینک
تعداد و کیفیت پیوندها (یعنی پیوندهایی از سایر وب سایت ها به وب سایت شما) بر رتبه بالای وب سایت شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی و اصطلاحات مرتبط با عملکرد شما تأثیر می گذارد. این بدان معناست که اگر میخواهید رتبه خود را حفظ کنید، باید لینکهای با کیفیتی دریافت کنید.
می توانید این کار را با ایجاد محتوای با کیفیت و درخواست از وبلاگ نویسان و رهبران صنعت (یا روزنامه های محلی، مجلات تجاری و غیره) برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما انجام دهید. این نه تنها جایگاه شما را در نتایج جستجو بهبود میبخشد، بلکه به شما کمک میکند تا به عنوان یک رهبر در حوزه کاری خود قرار بگیرید.
وقتی صحبت از سئو برای پزشکان می شود، لینک ها ضروری هستند. آنها به عنوان یک تأیید یا تأیید برای محتوایی که تمرین شما منتشر می کند عمل می کنند. به همین دلیل است که موتورهای جستجو مانند گوگل از لینک ها به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی خود استفاده می کنند.
محتوای بی کیفیت را حذف کنید
بقای جستجوهای گوگل به کیفیت نتایج جستجویی که نمایش داده می شود بستگی دارد. صلاحدید گوگل در ارائه نتایج به کاربران، کارنامه خود را نوشته است. به همین دلیل است که گوگل محتوای بد را دوست ندارد.
غول موتور جست و جو از محتوای ضعیفی که اطلاعات کمی به کاربران ارائه می دهد یا هیچ اطلاعاتی ارائه نمی دهد، عقب نشینی می کند.
شانس ظاهر شدن این وب سایت ها در SERP تقریباً صفر است. علاوه بر این، الگوریتمهای پزشکی مبتنی بر یادگیری ماشینی گوگل، سایتهایی را که محتوای مبهم و نازکی ارسال میکنند، سایتهایی غیرقابل اعتماد در نظر میگیرند.
اگر وب سایت بهداشتی و پزشکی شما قبلاً محتوای کم یا تکراری در سایت شما داشت، سعی کنید آن را تقویت کنید یا به طور کامل حذف کنید. این می تواند به رتبه بندی محتوای عالی شما در گوگل کمک کند.
سوالات متداول
سئو برای پزشکان چگونه کار می کند؟
سئو برای پزشکان شامل بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو و کاربران، افزایش دید وب سایت در نتایج جستجوی مرتبط و ارگانیک است. بهینهسازیها شامل تاکتیکهای درون صفحه، خارج از صفحه و تاکتیکهای فنی مانند بهروزرسانی برچسبهای عنوان، به دست آوردن بک لینک و بهبود سرعت صفحه است.
هزینه سئو برای سایت های پزشکی چقدر است؟
قیمت سئو برای وب سایت های عملی به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما میانگین هزینه سئو بین ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ یورو در ماه است.
سئو سایت پزشکی چقدر طول می کشد؟
معمولاً حداقل شش ماه طول می کشد تا بهینه سازی موتورهای جستجو برای دندانپزشکان نتایج مرتبط را ارائه دهد. در برخی موارد، تمرینها میتوانند نتایجی مانند بازدیدکنندگان بیشتر، تماسها و قرار ملاقاتها را در کمتر از سه تا چهار ماه مشاهده کنند. این بازه زمانی طبیعی است زیرا سئو یک استراتژی بلند مدت است در مقابل استراتژی کوتاه مدت مانند پرداخت به ازای کلیک (PPC). هرچه تمرینها در منطقه شما بیشتر باشد، زمان بیشتری میبرد.
راه اندازی یک وبلاگ چه کمکی به سئو سایت پزشکی می کند؟
اگر تمرکز شما بر ایجاد اقتدار از طریق وبلاگ ها باشد، به طور ناخواسته به شما کمک می کند تا روابط خوبی با رسانه ها ایجاد کنید.
خانههای خبری دائماً به دنبال متخصصان صنعت سلامت و تندرستی هستند، زیرا آنها قبل از انتشار عمومی به نظرات معتبر نیاز دارند، بهویژه زمانی که نوبت به جایگاه خود میرسد.
ایجاد برند سلامتی خود از طریق وبلاگ ها البته توجه خبرنگارانی را که ممکن است از رهبران کسب و کار شما نقل قول دریافت کنند یا حتی با آنها مصاحبه کنند، جلب می کند.
وبلاگ های شما و پذیرش آنها توسط گروه هدف می تواند تضمین کند که توسط روزنامه نگاران انتخاب می شود. این یکی از دلایلی است که وبلاگ نویسان تجاری با تجربه بیشتر به پیشنهاد وبلاگ های آموزنده و پژوهش محور نسبت به وبلاگ های فروش محور می پردازند.
نکته اینجاست که خود را به جای یک خبرنگار قرار دهید. وبلاگهای سلامت و تندرستی شما باید خبرساز باشند، و برای آن باید در جریان رویدادهایی باشید که بر بخش سلامت و تندرستی تأثیر میگذارند.
سعی کنید وبلاگ های امضا شده توسط شرکت خود را منتشر کنید. شما می توانید این کار را با آوردن دیدگاه خود به یک ایده داستان در حال توسعه انجام دهید.
در حالی که فضای وبلاگ نباید به عنوان یک پلت فرم برای فروش صریح در نظر گرفته شود، محتوای خوب می تواند خدمات شما را بهتر از یک طرح فروش سنتی برجسته کند.
خلاصه ای از نکات سئو سایت پزشکی
اطلاعات موجود در این وبلاگ باید بیش از اندازه کافی باشد تا بدانید SEO چگونه برای یک وب سایت مراقبت های بهداشتی کار می کند. اگر یک استراتژی درست ایجاد کنید و با دقت کار کنید، رتبه بندی صفحه شما آسان تر می شود.