نظرسنجی شرکت Verisign درباره داشتن سایت برای کسب و کار

آنچه در این مطلب می خوانید :
داشتن وب سایت

نتایج نظرسنجی شرکت Verisign در سال ۲۰۱۵ درباره فواید داشتن وب سایت برای کسب و کار

شرکت Verisign معتبرترین شرکت آمریکایی در دنیای اینترنت است، که فعالیت‌های گوناگونی را در زمینهٔ زیرساخت‌های شبکه جهانی اینترنت دارد. در سپتامبر ۲۰۱۵ ، Verisign یک نظرسنجی از بیش از ۱۰۰۰ مصرف کننده اینترنتی آمریکایی ۱۸ تا ۵۹ ساله و ۴۵۶ کسب و کار کوچک در ایالات متحده که برای کسب و کار خود وب سایت داشتند، انجام داد . تا با رفتارها و ترجیحات آنلاین آنها بیشتر آشنا شود . بر نحوه استفاده مصرف کنندگان از اینترنت و مزایای داشتن وب سایت برای یک کسب و کار.

۱ اکتبر ۲۰۱۵ تقریبا سه چهارم آمریکایی ها حداقل یک بار در روز آنلاین می شوند. اگر شما یک تجارت کوچک هستید که به دنبال رشد است ، باید به جایی بروید که مشتریان شما هستند. این بدان معناست که کسب و کار خود را آنلاین کنید می توانید با بیش از ۷۰ درصد مشتریان خود ارتباط برقرار نمایید.

مطلب پیشنهادی:  تیم متخصص سئو حرفه ای در تهران

در اینجا برخی از یافته های اصلی این نظرسنجی آمده است:

مصرف کنندگان چگونه از اینترنت استفاده می کنند

  • ۵۹ درصد ۱۰ ساعت یا بیشتر در هفته را آنلاین می گذرانند.
  • ۳۴ درصد بیش از ۲۰ ساعت در هفته را آنلاین می گذرانند.
  • ۹۱ درصد از اینترنت برای جستجوی کالاها یا خدمات محلی استفاده می کنند.
  • ۹۳ درصد قبل از خرید از اینترنت برای تحقیق استفاده می کنند.
  • ۶۴ درصد ترجیح می دهند از مشاغلی که می توانند به صورت آنلاین با آنها تماس بگیرند خرید کنند.
  • ۵۸ said گفتند که اگر بتوانند با استفاده از نام دامنه سفارشی به آنجا برسند ، به احتمال زیاد از مشاغلی در فیس بوک دیدن خواهند کرد.
  • ۹۲ درصد ترجیح می دهند به جای صفحه رسانه های اجتماعی خود از وب سایت یک کسب و کار اطلاعات کسب کنند.

چگونه داشتن وب سایت به کسب و کارهای کوچک کمک می کند

نظر مصرف کنندگان:

  • ۷۴ درصد بیشتر از یک آدرس ایمیل با مارک شرکت اعتماد می کنند تا یک آدرس ایمیل رایگان.
  • ۸۶ درصد ترجیح می دهند یک کسب و کار به جای صفحه رسانه های اجتماعی دارای وب سایت باشد.
  • ۷۷ درصد معتقدند که داشتن وب سایت باعث می شود کسب و کار معتبرتر به نظر برسد.
  • ۸۴ درصد معتقدند که مشاغل دارای وب سایت معتبرتر از مشاغلی است که فقط صفحه رسانه های اجتماعی دارند.

نظرات مشاغل کوچک:

  • ۸۰ درصد ترجیح می دهند مشاغل خود وب سایت داشته باشند تا روش های جایگزین ، مانند صفحه رسانه های اجتماعی یا فهرست فهرست آنلاین.
  • ۸۸ درصد موافق هستند که یک وب سایت کسب و کار خود را برای مشتریان آسان کرده است.
  • ۷۶٪ موافق هستند که یک وب سایت راهی عالی برای یافتن مشتریان جدید است.
  • ۸۱ درصد می گویند که داشتن وب سایت به توسعه کسب و کار آنها کمک کرده است.
  • ۶۸ درصد گفته اند که یک وب سایت بهترین ابزار بازاریابی آنلاین آنها است.
  • ۸۴ درصد می گویند وب سایت آنها برای تجارت آنها مهم یا حیاتی است.
  • ۹۷ درصد داشتن وب سایت را به سایر مشاغل کوچک توصیه می کنند.
  • ۸۴ درصد موافق هستند که یک وب سایت یک کسب و کار را معتبرتر می کند.
  • ۷۱ درصد معتقدند که استفاده از یک ایمیل با مارک شرکت باعث می شود تجارت آنها معتبرتر به نظر برسد.

مطلب پیشنهادی: بهترین شرکت های سئو

خلاصه نتایج نظرسنجی برای فواید داشتن وب سایت

با ۹۱ درصد مصرف کنندگان از اینترنت برای جستجوی کالاها و خدمات محلی ، مشاغل با هر اندازه می توانند از اینترنت برای رشد استفاده کنند. برای مشاغل کوچک که به طور انحصاری از رسانه های اجتماعی به عنوان حضور آنلاین خود استفاده می کنند ، اتصال نام دامنه به صفحه رسانه های اجتماعی شما ممکن است ترافیک وب را افزایش دهد.

در نهایت ، وب سایت ها همچنان یک ابزار مهم بازاریابی هستند. مصرف کنندگان یک وب سایت شرکتی را برای اطلاعاتی که می توانند به آن اعتماد کنند ترجیح می دهند. مشاغل کوچک معتقدند که یک وب سایت نه تنها به آنها در یافتن مشتریان جدید کمک می کند ، بلکه تجارت آنها را نیز توسعه می دهد. در حقیقت ، ۸۴ درصد می گویند وب سایت آنها برای تجارت آنها مهم یا حیاتی است.

آیا شما یک صاحب مشاغل کوچک هستید که به فکر آنلاین شدن هستید؟ برای اطلاع از نحوه شروع کار ، از TipstoGetOnline.com دیدن کنید.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

برای چاپ این مطلب بر روی دکمه printکلیک کنید

Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید